یکم بخند


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!

اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم...



دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟



همیشه فکر میکنم یه چیزی تو یخچال هست و من ازش بی خبرم!!!
ولی هرچی میگردم پیداش نمی کنم....
شماچطور؟



قدیما مراسم خواستگاری برای این بود خونواده ها دختر پسر رو بهم نشون بدن
الان برای اینه که دختر و پسر خونواده هاشونو بهم نشون بدن!!



مادر شوهر ها میگن : عروس مثل لیمو شیرینه اولش شیرینه ،آخرش تلخه !
ولی لیمو شیرین تا زمانی شیر ینه که کارد به جیگرش نخورده باشه.



از96 ماهی شما 55 تا غرق شد چند تا ماهی دارید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟؟ مشغول جمع و منها بودی؟
تقصیر این مدرسه ها است که عمر شما را به فنا داده اند
تا حالا کسی شنیده که ماهی غرق بشه؟
حتما الان دانشجو هم هستی!!!!!!!!



این آدمایی که سه صفحه بهشون اس ام اس میدی
بعد مثل معلولا فقط یه کلمه تایپ میکنن 
OK

باید بگیری اون دکمه های کیبورد موبایلشونو با بیل داغون کنی
ازش فقط یه 
o بمونه با یه k
تا حالشون جا بیاد!!!



یارو 
A
: پراید خریدم
یارو 
B : مدلش چنده؟؟
A: قرمزه
B : گرون خریدی!



یارو میره بهشت
رو دیوار مینویسه:
لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا سیب بخورد!!



یارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه
دارین گناه میکنید...!
یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک؟



دقت کردین اگه اسمت میرزا پشمک الدین گل کلمیان هم باشه
وقتی میخوای ایمیل درست کنی

میگه قبلا با این اسم ساخته شده؟ 

يه مطلب فوق توپ:

قراره یه میدون به اسم من بزنن ...

با تشکر از همه عزیزانی که تو این مدت ما رو دور زدن

پراید16 میلیون؟!!!!! 
به زودی شاهد تردد شتر و اسب در معابر و خیابانهای کشور خواهیم بود!
هم امنیتش بیشتره هم جنبه فان داره
الحمد الله برگشتیم به دوران صدر اسلام ، الله اکبر ...

 

 

با کسي که دوستش داري فيلم نبين ... آهنگ گوش نده ... به پياده روي نرو ... خاطره نساز ...

 

وقت نبودنش مي فهمي که چي ميگم.. 

 

 

یه فولدر عکس دارم از عکسایی که مامانم ازم انداخته

 

تو که داری یواشکی یه کاریو میکنی،وقتی داری به چپ و راست نگاه میندازی یه نگاهم به بالا سرت بنداز.....همین دیگه عرضی نیست. 

 

اینکه حالت خراب باشه و نتونی خوبش کنی خیلی بده ولی بدتر از اون اینه که حال رفیقت خراب باشه و نتونی کاری براش بکنی

کیا مث من درس دارن ولی فیسبوک یقشونو گرفته نمیزاره برن دنبال کار و زندگیشون؟!  

نشد یه بار این خانواده بپرسن صبحونه میخوری

ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفاً

یعنی گفتیم ها

منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم !

 

انقد که این ایرانسل لامصب به من مسیج میده، مخاطب خاصم مسیج نمیده

 

به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …
رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!

 

اونـــی کـــه بـــا اینکــه میـــدونــه نــاراحـــت میشـــی راستـشـــو میـگــه
سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه....

 

ما ایرانی ها دروغ گفتن رو از اول صبح با گفتن جمله "پاشو لنگ ظهره"  شروع می کنیم !!

 

خییییلی دردناکه اینهمه زحمت میکشی هفته رو تموم میکنی دوباره یکی دیگه شروع میشه!!

 

 

 

 

مخاطب جان یاد بگیر نصف توئه

والا!!

 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ حرف ﻗﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻦ،ﺩﺭﺳﺘﻪﺳﻤﺖ ﭼﭙﻪ ﻭﻟﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﺍﺳﺖ میگه!

 

 

سلامتی كسی كه به من دســـــت داد به بقیه پـــــــــــا......!! 

کلش حدود سی چل تا ویدیوی چند ثانیه ایه که توش دارم به مامانم میگم اون یکی دکمه رو بزن!!!

 

 

 



دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | 16:21 | سارا جون |

Sara